27 års kalas

Hej på er! Idag (elr ja igår.. har ju precis blivit söndag nu), så hade jag mitt födelsedagskalas för min familj.
Mamma, Conny, Pappa, Ann-Christin, Jenny, Mats, Felicia, Annika, Magnus, Phille, Amanda och Amanda var det som kom och firade mig.

Annika med familj kom redan strax efter kl.11. Annika hade frågat mig om jag ville ha hjälp med maten och det... och det tackade jag inte nej till ;)

Strax efter klockan 14 kom resten :)

Dennis busar med Alexander och så Magnus

Lite soffslapp :) Phille spelar Wii

Min älskling ♥

Jag

Hundarna Malou & Cazper kom ju också på kalset förresten ;)

Maten.. köttfärsrullar, sallad, Dennis frallor som han bakat, vitlöksdressing

En vig Felicia gör konster

Tårtan jag bakat blev jättegod.. hallon och vanilj.. en daimcheesecake bakade jag också och så mina cupcakes med mockartopping.

Här mumsar de :-)

Lilla prinsen var mycket glad för min cheesecake :)

Vill tacka för idag. Tack för hjälpen med maten syster Annika och tack ni andra för att ni ville komma och fira mig och för fina presenter! Fick en värmefilt av Annika m. familj och en chokladkaka och en jättesnygg o häftig blomma (typ kaktus). Presentkort på 200 :- på H&M av Jenny med familj.. samt en underbar bukett med tulpaner. Två blommor av mamma & Conny och 200 :- och av pappa och Ann-Christin 500:- och en härlig vårblomma! :)
Tack så hemskt mycket!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad skönt att få lite hjälp med maten, snällt av henne :)

Vad kul att du var nöjd med dagen! O med det du bakat, man kan inte tro att du gjort tårtan själv, ser ut som värsta bageritårtan ju ;)

Jag hoppas att det blir lite daimcheesecake över som du behöver hjälp med att äta upp sen, hihi ;)

Puss

2012-01-22 @ 09:06:58
Postat av: Annika

Tack syster för ett jättemysigr kalas o hoppas du blev nöjd me filten :)

2012-01-22 @ 09:59:22
Postat av: niiican'

åh, alltså den där maten och efterätterna lät väääldigt gott! :)) kram

2012-01-22 @ 11:39:07
URL: http://niiican.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

O här var det oxå massa fina kalasbilder =) dom där cup cakesen, jaaa tack hihi .. o tårtorna ser supergoda ut!

2012-01-24 @ 10:52:07
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så roligt med kalas! Allt såg jättegott ut!! Du får gärna lägga ut receptet på köttfärsrullarna om du vill! :P Har jag aldrig gjort! =)

Pussa

2012-02-04 @ 23:19:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback