Inbyggd väckarklocka :)


Hej på er vänner! Här vaknade Alexander som vanligt klockan 8. Man kan tro att han har en inbyggd väckarklocka som Skalman :P
Iaf så lät vi pappan i huset få sovmorgon idag, han kom ner vid halv 10 och då hade vi hunnit göra morgonsysslor, leka lite, jag tog hand om lite disk och tog fram frukost. Alexander har kommit in i en matvägrar trots. Han äter ingenting för tillfället :/ Frustrerande! Man är glad om man lyckas lura i honom några skedar. Men hoppas det vänder snart. Han har varit i såna perioder innan.

Idag blir det nog fix hemma och i hallen. Har städat kök och Dennis körde en sväng om med dammsugaren. Tvätta och sånt där vardagligt.

Förresten hittade jag ingen tapet som jag fastnade hundra för.. men två som var fina iaf. Se om de blir någon av de! :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hihi, vi har också en sån väckarklocka ;)
Hoppas han kommer ur sin matvägrarfas fort, mat som är så gott :)

Puss!

2012-07-14 @ 21:04:56
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Haha ja barn har nog inbyggd väckarklocka, Alexander vaknar också 7.30 - 8 varje dag :)
Min lilleman här har också matvägrat några veckor nu, superjobbigt! Kändes ändå lite skönt att fler har det så, det kanske bara är någon fas? :) Hoppas det går över fort i alla fall!
kramar

2012-07-16 @ 21:33:41
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback