Denna dagen! :)

God kväll på er!
Sitter i soffan nu och myser. Tänkte slänga in ett inlägg så här på kvällskvisten. Har varit en bra dag idag, på morgonen efter frukost var Alexander och jag ute några timmar. Jag låg mest på filten och solade medan Alexander lekte med sina saker.
Efter ett tag blev det så varmt så vi gick in och svalkade oss lite. Efter en stund såg jag att Alexanders farfar körde på en åker i närheten och slog gräs med traktorn. Så tänkte att Alexander nog skulle bli glad om vi gick dit =) Och det blev han så klart ;) Fick gosa lite med farfar med ju (stora idolen).
Sen var det sovedags för honom :) Sov 1,5h och under tiden åt jag lunch och tog mig en dusch och fönade, plattade hår m.m vilken tid det tar.
Sen när han vaknat fick han lunch och sen åkte vi och hämtade ett paket med massa fina kläder som kommit :)

Lagom till Dennis kom hem hade jag maten klar och sen bar vi oss iväg till Lyckeby. Köpte äntligen en AC till sovrummet. Det blir äckligt varmt där om somrarna och jag har sagt många år nu att jag vill ha en sån. Så äntligen! :) köpte ett nytt minneskort till min kamera med eftersom det gamla strular jämt. Handlade hem lite mat på maxi med.

Sen blev det en sväng hem till Alexanders farmor o farfar för att checka in deras splirrans nya husvagn som de hämtat hem idag. Sen hem och natta lillplutt!
Så detta var min dag, hoppas er varit bra! Kram

Bild från igår :)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Kul att träffa farfar såklart! Hihi!

Gött med ac, hoppas bara det blir sommar snart så ni får använda den ;D Hihi!

Puss

2012-06-13 @ 08:31:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Härlig dag! Så skönt med AC, kan behövas nu när sommaren kommer :)

kram

2012-06-13 @ 19:45:49
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Härligt att bara kunna ligga o slöa i solen! :)

Åh vad skönt att ni köpte både ac o minneskort nu! Välbehövliga saker :)

Du får lägga upp bilder på de fina kläderna med ;)

Hihi ja det märks att farfar e idolen ;)

Puss

2012-06-13 @ 20:52:26
Postat av: fian- mamma till Alex

Åh vilken bild, så fin!

2012-06-14 @ 22:34:59
URL: http://fianandersson.blogg.se
Postat av: Jenny

Finingen! Hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart.... tycker det är så kallt och ruggigt ute... burrrr =( Vill ju ha sol nu juh!!!
Pussa

2012-06-24 @ 13:51:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Jenny

Finingen! Hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart.... tycker det är så kallt och ruggigt ute... burrrr =( Vill ju ha sol nu juh!!!
Pussa

2012-06-24 @ 13:54:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback