Äventyr!!! :D

Hej goa vänner! Känner jag har varit dålig med bloggen och speciellt att kika in hos er! :/ Hoppas det blir lite ändring på det. Nu ska jag jobba måndag och tisdag natt, samt möte på måndag.. men sen går jag på min 9 dagars ledighet! Helt underbart att ha det schemalagt ;)

Idag begav vi oss på utflykt tillsammans med Dennis bror Joel och hans fina familj, samt Dennis syster Jonna och hennes kompis som också heter Jonna. Ritkningen gick åt Växjö och Äventyrsbadet!! :D
4 år sedan Dennis och jag var där sist :) Var sig likt med allt, men såå mysigt och kul är det där. Varmt och bra för barnen :)

Alexander blev eld och lågor när han såg att det var såå mycket vatten och så mycket roliga saker :) En skrattande fisk kan man ju kortfatta det ;) Härligt att se ens barn så glad.

Vi kom dit vid kl.10 och började bada.. vid halv tolv åt vi massor med god kyckling/bacon/pasta- sallad (som blivit över från Jonnas 20 års kalas kvällen innan), goda hembakta frallor (som svärmor bakat).. Sen blev det lite bad till innan hemfärd. Alla var supernöjda och Alexander har nog aldrig somnat så fort i bilen innan ;) ♥

Innan vi körde hem stannade vi till hos Alexanders farmor och farfar. Han åt lite middag där. Och sen fick han åka med farfar i traktorn hem till oss :) Såå spännande ju! Han pekar hela tiden på den när man är där och så fort han ser en på bild eller sina leksakstraktorer :)

Ett bildlöst inlägg för tyvärr har jag inga att bjuda på från idag. Vi hade för kul i vattnet :D Kraam på er

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Låter som ni hade en underbar dag :) Vatten är nåt som mina små dårar är helt galna i också ;)



Puss!!!

2012-03-04 @ 20:54:37
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vad kul! Växjö äventyrsbad skulle jag med vilja åka till snart igen... Var det bra för de små där?

kram

2012-03-04 @ 21:00:51
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Härligt! Låter som en helmysig dag i plurret! ;D



Tack, gullig du är! Ha en toppendag!

Kramar

2012-03-05 @ 11:06:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad kul att han tyckte om det så mycket :)

Puss

2012-03-06 @ 20:00:47

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback