Ballerina

Hej :)

Idag är det 1 mars! Helt underbart! Man blir så glad för nu är inte våren så långt borta :)

Sitter och slappar lite nu. Hämtade hem Alexander från dagis vid 10.. Dennis lämnade honom lite innan 7. När jag kom var de ute och lekte :) Lerig och fin var han :P Så regnkläderna fick åka i tvätten när vi kom hem.

Alexander sover nu och jag har ätit lite frukost, håller på och eldar också.
Sen hoppas jag att Alexander vill sova en nap till (brukar vilja sova vid 14-tiden igen)... så jag också får sova lite eftersom jag jobbar i natt.

Så idag händer inte så mkt annat än så hehe.. har tagit fram fläskfilé till middag.. Får se vad vi hittar på :P
Ha en bra dag! KRAMEN

Har ni förresten testat denna?
Så God!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Viggo äter middag med oss runt 17 - 18 tiden, dricker välling vid läggdags och vaknar en eller oftast två gånger på nätterna/morgonen för att äta. Första gången runt 1 - 3 tiden och sen får han på morgonen vid 5 - 6 tiden. Äter så man tror han ska spricka! Haha.



Tidigare har han somnat om när han ätit på morgonen och sen sovit till 8 - 9 men nu är det halv sju som gäller :( Lite väl tidigt tycker jag som är sjukt morgontrött! Kram kram

2012-03-01 @ 13:01:20
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

har inte testat den än, men SKA!

2012-03-01 @ 13:13:18
URL: http://endenise.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Ja äntligen är det snart vår, underbart! Har inte smakat kakorna men deser supergoda ut :)

kram

2012-03-01 @ 13:31:09
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback