Förvirrad och ett himla farande

Ja vilken dag alltså! Pustar ut i soffan nu!

Det började att jag jobbade natten till idag.. en himla bra natt. Kom hem och la mig kl.08. Sen klockan 09.50 vaknade jag till, kollade på klockan och flög upp! Shit 10 minuter tills jag skulle hämta Alexander på dagis! Sprang ut från sovrummet och bländades av solen, kände mig helt yr eftersom jag reste mig så snabbt och var så yrvaken. Sen kollade jag på klockan igen på mobilen och tänkte efter.. Men! Det är ju inte klockan 10 jag ska hämta honom idag. Det är ju klockan 13 eftersom jag jobbat natten :P haha snacka om förvirrad!!
Så jag kröp ner.. lät hjärtat lugna ner sig lite.. pulsen blev väldans hög där ett tag... hehe.. sen somnade jag om gott till 12.20 :)

När jag hämtat Alexander så dammsög jag vardagsrummet, jag tränade 20 minuter med mitt Wii fitness spel som jag börjat med nu. Och åt lite lunch..
Klockan 16 åkte vi in till Dennis jobb och hämtade upp honom. Åkte till en bilfirma där han skulle provköra en bil, efter det körde vi mot Ronneby (fixade en present) samt till Kallinge till en bilfirma.
Sen till Karlskrona igen och in på Lindex, köpte en bikini till mig och badbrallor till Alexander, in på Maxi.. köpte godis.

Satte oss sen på Time för att äta.. fick menyerna och kollade i de. Men Alexander var sååå trött och hungrig vid detta lagret så vi gick fram till disken och beställde hem istället. Skulle ta 25 minuter innan det blev klart! Suck! Bytte blöja på Alexander och sen eftersom Dennis hade firmabilen bestämde vi att jag skulle åka i förväg. Skulle äta detta hos Alexanders farmor och farfar eftersom jag ändå lovat att lämna några salladsskålar till kalaset de ska ha imorgon. Väl där gav jag Alexander 2 portioner gröt.. stackarn var ju både sjukt trött och hungrig. Klockan var cirka kvart i 8 och i vanliga fall nattas han klockan 19..

Sen kom Dennis och då fick vi äntligen äta. Klockan 21.30 var vi hemma, bytte om på Alexander och han somnade på en sekund efter vi lagt honom ♥ Stackars lille vännen.. I vanliga fall är vi rätt noga med rutinerna, men idag gick det verkligen åt skogen!

Jag är riktigt trött nu efter att bara sovit 4 dåliga timmar idag. Men måste varva ner lite till innan jag hoppar i säng. Men natti natt och hoppas ni haft en lugnare dag! Blev mkt text här hehe och ingen bild att bjuda på..
KRAM

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha vilket uppvaknande! Tur du kom på det innan du hann så långt som till dagis iaf :P

Oj vilket farande ja, det tar på krafterna o särskilt när guldklimparna börjar bli trötta.. Smakade det gott att ta med sig maten därifrån?

Min dag var bra iaf!

Hälsade på på Näverhatten på förmiddagen, sen åkte Molly o jag upp till pappa, drack lite kaffe o så fick Molly lunch.. Sen fick hon vara kvar där medan jag jobbade, hämtade henne o åt lite äppel hemma..

O sen åkte vi på kalas :) Blev en del farande för oss med men hade ju hela dagen på oss så blev inte så stressat iaf :P

Blev inte hlr så bra med rutinerna igår eftersom vi var på kalaset vid 7 när vi brukar ge henne vällingen :P Men hon sov en stund i bilen så hon var iaf på glatt humör :) Körde hem vid halv 10 typ o hon slocknade direkt i bilen.. Fick t.om lite sovmorgon idag! ;)

Puss

2012-03-03 @ 14:50:30
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Haha jobbigt att vakna och bli så stressad! Skönt att det löste sig sen i alla fall :)

kramar

2012-03-04 @ 20:59:12
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback