Hemska rum!

Tänkte visa er vårt hemska rum som så småningom ska bli en fin hall/entré :) Det är vårt gamla vardagsrum innan vi byggde ut. Det är tänkt att det ska bli en ljus hall.. kanske med grått inslag.. har inte bestämt riktigt ännu.

Fönstret ska bort. Och vi har en fin dörr som min bästa väns kille har målat åt oss, som ska dit istället.

Annan vinkel... Valvet in till vårt nya vardagsrum.. Kompostgallret är vår snygga grind till Alexander hihi..

Rakt fram syns vår nyvarande hall. Väldigt liten där trappan upp till övervåningen finns. Den vita dörren på bilden är dörren in till vår blivande tvättstuga..

Usch ja alla dessa projekt... nu har det legat på is sen långt innan jul... men nu har vi börjat lite smått igen!
Alltid drygt innan man blir klar. Men det kommer bli såå mycket bättre mot hur vi har det idag. Det är ett gammalt hus vi bor i.. förstår inte riktigt hur man tänkte förr hehe :P Skönt att vi börja ta tag i det igen iaf :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Sv; Tack gumman! <3



Det där kommer bli kanon sen när ni är igång, det är jag hundra på! Jag vill också ha stor ljus hall, våran är verkligen minimal :/

Och jag känne rigen det där med projekt som ligger på is. Vi har fortfarande inte kommit igång med övervåningen, och där har liksom blivit "förråd" nu på nått konstigt sätt. Rensar här nere, ställer upp där uppe liksom. Int ebra, för det ser förjävligt ut rent ut sagt och det blir massor extrajobb att få väcka alla saker sen när vi väl ska dra igång :P

Smart man är ;)

Puss puss <3

2012-03-31 @ 20:01:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Z

Ja visst fick Elliot massa nytt till garderoben, wehoo! :)



Åh det kommer nog bli jättebra det där! :)

2012-03-31 @ 20:25:57
URL: http://hannaz.se
Postat av: Kjelle Bus

Det där blir nog bra när det blir färdigt :)

Min matte håller med om att dom byggde "knepigt" förr !

2012-03-31 @ 23:57:00
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Jennie & FrökenFlis

va spännande med renovering ! Det kommer nog bli jättefint när det är klart :)

2012-04-01 @ 00:30:01
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback