Inställt :)


Hej på er! Åh lördag idag! Älskar mina lediga helger :)
Dagen började med en god frukost med jordgubbskräm och tekakor.. mums! Blev lite träning med mitt Wii och efter det blev det duschen! Huuja.. svettigt att träna! :)

Nu sover Alexander och Dennis är i skogen och hjälper sin far att fälla träd. Tänkte att Alexander och jag ska dit och kolla läget sen :) Blir nog att hälsa på hans farmor också!

Idag hade Dennis och jag planerat att vi skulle ut och äta och gå på bio.. Provade boka Larmgatan 10 (i Kalmar) redan i torsdags, men där var inget bort ledigt förrän 19.30.. lite sent. Och bion bokade vi heller aldrig.. där fanns bra med plater kvar. Men vi struntar i det denna helgen. Dels för att jag kom på (med påminelse från min vän Jenny) att det är ju Mellofestivalen (finalen) ikväll och så känner jag faktiskt mest för att va hemma idag. Så vi tar det en annan helg :) Nog mest farmor och faster som blev ledsna att de inte fick passa Alexander.. Men vi får dit en sväng och hälsa på sen :)

Kram på er och hoppas ni får en mysig lördag

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D

2012-03-10 @ 12:54:33
URL: http://endenise.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Det kan ju vara skönt att bara vara hemma med, ni får säkert jättemysigt ändå :) Vem håller du på i melodifestivalen?

Lördagskramar!

2012-03-10 @ 14:51:28
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

L¨åter ändå som ni får en supermysig dag och kväll tillsammans! Det finns ju fler helger till bio ;D Hihi!

KRAM! ♥

2012-03-10 @ 21:38:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mysigt att bara vara hemma med! Restaurangerna o bion finns ju kvar ;)

Duktig du e som tränar :) E det de spelet som du fick av Dennis?

Puss

2012-03-11 @ 12:45:25

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback