Lacoste & feber


Fyndade dessa snygga somriga skorna från Lacoste igår! :) Kostat 900:- men jag betalade 490:-  kul med fynd :)

Denna dagen har väl inte börjat så där bra :( Alexander vaknade halv 7 och kräktes upp massa slem.. så blev renbäddning och allt.. han somnade inte om förrän klockan 8 och vaknade vid 10 och kräktes upp slem då också :( Sen har han varit grinig som bara den. Ville inte ha frukosten.. kastade och hade sig med smörgåsen.
Sen en störig fluga som attackerade oss tills jag fick dö på den. Och mitt i frukosten började Engman (katten) spy upp hårbollar... fy.. jag bara hatar när han gör det :/
Kollade tempern på Alexander och han har feber.. fått ipren och lunch och är pigg och så.. men hittar på jäkelskap hela tiden.
Idag är inte riktigt min dag.. hoppas kvällen blir bättre :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Ingen rolig morgon det där. Stackars liten <3 Hoppas han kryar på sej snart. O håller med, flugor kan göra en tokig. Tyvärr har vi alldeles för många av sånna här.. Men än är det hyfsat lugnt iaf. Värst på sommaren.

Vi har inte heller haft något vidare väder idag, så blev ingen lekpark.



Hoppas er kväll blir bättre.

O dom där skorna, supersnygga =) älskar att fynda, hihi

puss o kram

2012-03-15 @ 15:44:22
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vilka snygga skor!

2012-03-15 @ 19:08:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ingen vidare bra start på dagen :( Stackars liten som har feber. Hoppas han mår bättre nu och slipper feber imorgon.



Fina skor! Kul med fynd!

2012-03-15 @ 21:11:40
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback