Lycklig ägare!!! :D


Idag blev jag med plattång!! Och inte vilken som helst, utan denna lyxiga tång från ghd! Den blir perfekt till mitt lockiga hår! (Jaa jag är lockig.. men TACK för att det finns plattänger ;) hihi).. Den tar ner frissigheten i mitt hår, och den sliten inte ens hälften så mycket som en vanlig. Det är specialplattor, så det räcker att dra den igenom en gång. Lätt att styla håret med lockar om man vill och har automatiskt avstängning efter 30 minuter.
Jag valde mellan denna gröna och en lila.. jag är mer lila i vanliga fall.. men valde denna ändå.. kändes mer som min!
Lite fler grejer fick även följa med hem...

Fuktgivande schampoo och balsam från Matrix/ Biolace, ett curlspray från ghd, och en svinborste från ghd.

Kuul med nya hårprodukter.. behövde jag! :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu blir jag avundsjuk. Har oxå kollat på plattång från ghd men tycker att de är så dyra. Du får säga vad du tycker om den sen när du har testat. Ha en trevlig helg! Kram

2012-03-30 @ 23:54:21
URL: http://carrokrille.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback