Nedräkning


Nu sover alla i detta hem utom jag, men jag ska strax också knyta mig. Det har varit en lång dag idag ju. Och Dennis har mått dåligt.. fick åka hem tidigare från jobbet för han mått illa och kräkts en gång. Vet inte varför.. hoppas han mår bättre imorgon ♥

Om han mår bättre imorgon ska vi nog åka och köpa lite virke. Jag kanske stannar hemma och städar.. behövs verkligen. Och sen kanske vi grejar lite i nya hallen. Har inga större planer så, men skulle vara skönt att få lite gjort.

Söndag är det dags för nattjobb igen. Sist jag jobbade var det sjukt jobbigt, tugnt och mycket. Så hoppas på lugnare då. Måndag tillbringar jag tiden på jobbet från 18.00-07.00.. så blir en låång dag/natt. Sover till 14.30 på mån och sen köra hemifrån kl.17... suck! Ska jag vara ärlig har jag redan påbörjat nedräkningen till semestern lite smått.. tror jag har 26 nätter kvar + en planeringsdag och nåt mer möte.

Nä nu är det massa svammel här. Så ska väcka min stora prins som sover här på soffan. Skönare att sova resten av natten i sängen :) Kram på er vänner

Kommentarer
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Snygging!! Guuud va fin du är! Blev kanonbra i håret också ju! :D

Åh tack för din peppande kommentar! Jag tänker fasen klara det nu! För jag är så himla motiverad, av flera orsaker, men mycket är ju operationen som kommer nu snart! PLUS allt som du skrev självklart! Tacktacktack för pepp! <3

Puss & Kram!

2012-03-31 @ 08:52:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: niiican'

vad fin du är hanna! :) håret blev ju jätte bra! :) kram

2012-03-31 @ 09:27:20
URL: http://niiican.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad fin du är min älskade vän! Saknar dig ännu mera när jag ser dig!

Tror inte ens jag har fått se Alexander sen han klippte sig! :/

Drygt när mötet ligger innan jobbet, o särskilt inför andra natten.. Hoppas iaf att det går bra på jobbet!

Puss

2012-04-02 @ 08:34:15

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback