Påskägg


Hej på er! Detta fina plåt- påskägg fick jag av jobbet :) Fyllt med massa goda chokladpraliner från Elit- Choklad :) Och nej, det är inte där Dennis jobbar som många tror.. han jobbar på Elit- El och informationsteknik ;) Lite skillnad faktiskt hihi..

Har provsmakat några godingar,  men sparar resten till helgen! :)  Om 45 minuter ska jag hämta hem Alexander från dagis. Jag har varit vaken sen ca halv 2! Mina dumma hundar började skälla på nåt, så jag vaknade :/ Så får försöka sova lite sen när Dennis kommer hem. Det är ju lite väl få timmars sömn när jag ska jobba en natt till. Nu känner jag mig pigg iaf ;)

Dagen har inte så mycket att bjuda på annars.. laga mat och gosa massor med Alexander som jag saknar jättemycket! Sen vid åtta ikväll är det dags att köra till jobbet igen.

Ha en bra dag med er! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

muums :) vad gott det såg ut med sådär fina praliner !

2012-03-28 @ 18:30:27
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Jenny

Mums va gott me choklad från elit! =) Haha ja det kan nog vara lite förvirrande för folk :P men ja det är ju liite skillnad faktiskt:P

Pussar

2012-03-29 @ 21:48:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback