Sjusovare

Ja herregud! Idag vet jag inte vad det är med Alexander :O
Klockan 10 vaknade jag utsövd och Alexander sov fortfarande!! Jag låg kvar i sängen för att vänta på att han skulle vakna... klockan blev halv 11.. ingen Alexander som vaknat. Jag började bli rastlös där i sängen och 10:50 fick jag väcka honom! Alltså klockan tio i elva! Han somnade kl.19 igår ungefär :O Han har sovit i 16 h... värre än en tonåring ju! Och vet ni.. nu sover han igen. Han var trött och hämtade nappen. Jag la honom i sängen och han har inte sagt ett ljud.

Aja jag klagar inte, skönt med sovmorgon.. men det där var väl lite väl eller haha?!?

Jag har mest dammsugit, kört igång tvätt och eldat idag. Vi åt frukost kl.11.30 :P helt fel blir det idag. Alexander har varit vääldigt nyfiken på grinden vi satt upp vid trappan :P

På lördag ska Alexander vara några timmar hos farmor/farfar. Dennis och jag ska ut och äta på restaurang och gå på bio :) Såå mysigt ska det bli! Har varken bestämt vilken stad (Kalmar eller Karlskrona), bio eller restaurang. Blir det Kalmar ska vi prova Larmgatan 10.. ska vara en bra restaurang. Men får nog bestämma mig idag så man kan boka :)

Ha det bra så hörs vi kanske sen :) Puss & Kram

Bus för några dagar sedan

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sötis! :)

Gud va skönt, vilken jäkla sovmorgon det blev! :P

Passa på och njut! ;)



Kramar

2012-03-08 @ 19:51:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oj jisses det var då till att sova länge :P

Hoppas han sover gott inatt med :)

Vad mysigt att komma iväg bara ni 2 :)

Henrik o jag var på bio i helgen, såg this means war o den var rolig och bra! ;)

Ouss

2012-03-08 @ 21:27:56

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback