Tuttar!!


Vilken tutte ska man välja för natten? ;-)

Nu ligger lilla älsklingen uppe och ska sova! Idag har han varit mycket piggare och på gladare humör. Maten har dock varit svår att få i honom. Speciellt frukost och lunchen.
Jag har fixat mig en cesarsallad till jobbet, dricker en redbull så jag piggnar till riktigt. Alexander och jag sov rätt länge på dagen också.. skönt! Han sover bäst och längst när jag också sover där uppe på dagen :) Men det gör jag ju bara när jag ska in och jobba natten.. mys! :)

Ha en trevlig fredag nu mina vänner! Själv tillbringar jag ju den på jobbet med bästa Agnete. Men vi ska inom Hemmakväll och köpa en stooor påse godis ;) Sen är natten räddad hihi!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

hihi ja inte lätt att välja där inte=)



KRAM

2012-03-16 @ 23:16:34
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Caroline

Haha, vilken lycka i hans ögon! Sötisen!

2012-03-17 @ 07:01:58
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Pauline

Så söt han e! :D

Det e då tur att han sover som bäst när du oxå sover däruppe så du får din vila innan jobbet ;)

Puss

2012-03-18 @ 11:59:41

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback