Uppiggande =)


Hej godingar! Nu känner jag mig gladare. Har nog haft lågt socker idag.. har inte hunnit äta som jag brukar. Alexander hade högre feber nu ikväll.. stackars lille gubben :(
Typiskt att han blev sjuk nu när han äntligen ska till dagis imorgon. Har han feber imorn så blir det ju inget med det.
Jag såg att han har 1-2 tänder uppe på G. Så det är väl det som spökar.

Igår hade jag ju ett paket på posten att hämta ut :) Det var mina nya gardiner som kommit.. rosa är dem! Eller dimrosa rättare sagt ;) Behövde lite färg in hit till vardagsrummet. Men gud vilken tid det tar att stryka.. Jag måste nog ha det sämsta strykjärn som finns :P Men tre av fyra kom upp idag. Banden har jag inte kortat av än.. Måste ha nån tavla till vänster på bilden, lite tomt där.

Hoppas ni får en mysig kväll! Nu börjar snart Halv 8 hos mig :) Det är väl det enda roliga som går ikväll, så blir mkt tid vid datorn :) Ska kika in till er tänkte jag! KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hoppas lilla gubben mår bättre imorrn! Tänk att ett par tänder kan ställa till det så för dom :(



Puss!!

2012-03-15 @ 20:08:38
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

jobbigt med feber, hoppas det lättar snart. Wilgot blir alltid dålig när han får tänder. Så trist. Skönt att han bara har 1 kvar att få ut dock.

2012-03-15 @ 21:47:43
URL: http://endenise.se
Postat av: Tora & Viggo

Fy bubblan för dessa tänder!

Viggo har också en del på G men det känns som att dte kan ta tid innan de kommer upp.



Hoppas att grabben kryar på sig snart!



Kram

2012-03-16 @ 09:01:47
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Pauline

Härligt med lite nytt till hemmet! Längtar tills vi kan flytta in i vårt hus! :)

Puss

2012-03-18 @ 13:37:35

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback