Skön dag!


Myyyys ♥

Bus ♥

Kikar ned på marken uppe från uteplatsen ♥

Hej goa vänner! Idag har jag sovit efter en lugn jobbnatt. Hoppas på ännu en lugn natt :) Imorgon är det redan fredag! Härligt.. då ska vi nog handla hem lite gotte till helgen. Städa ska jag göra med.

Idag har det varit underbart väder, tyvärr har jag ju sovit bort mestadels av dagen. Så får hoppas på några såna här härliga dagar till, minst! ;)

Jag har äntligen fått upp den sista gardinen idag, måste bara klippa knytbanden till rätt längd. Alexander hade haft det bra på dagis. Sovit ca 2 timmar där, ätit bra och så. Han satt och åt våfflor när jag kom :)

Nu måste jag fixa mig inför jobbet! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Härliga bilder! :)

Hoppas även denna natt blir lugn på jobbet :)

Tack för dina kommentarer! <3

Jag har gjort en liten op på tungan, och 07 la jag in silikon. Nu är det naveln (typ) som ska få känna kniven ;) Visar bilder sen när det närmar sig, det är lite svårt att förklara :P

Puss & kram!

2012-03-22 @ 21:18:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Men ååh! Sjukt charmig bild den sista! :D

2012-03-23 @ 15:22:37
URL: http://webbsemlans.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback