Dagen!


Alexander ligger i dockvagnen och dricker dockvälling hemma hos farmor och farfar

Hallå kikar in för ett snabbinlägg! Har inte haft tid att sitta så mkt vid dumburken, speciellt inte idag. Jag jobbade natten till idag.. somnade vid 8-tiden. Halv 10 väcks jag av att hundarna skäller och skäller.. och sen att det bankar på dörren..
Yrvaken var jag och hjärtat slog 150.. gillar inte att bli väckt så.. kikade ut genom fönstret och såg att det var sotaren.. då hade det blivit nån miss med vår avbokning.. så han fick åka här ifrån :P
Sen ringde ju klockan 12.25.. då var det dags att stiga upp och hämta Alexander.
Han var dock inte på sitt bästa humör hemma när jag städade.. uttråkad och så. Och jag behövde handla så jag lämnade honom hos farfar en stund. Där hade han haft jättekul. Varit ute och lekt, varit hos fåren m.m.
När jag handlat klart åkte jag dit och då var hans farmor hemkommen och farbror Joel och hans kusiner var där. Vi stannade där till strax efter sju sen. Sen hem och duscha av honom ladlukten :P Och bums i säng, då slocknade han sött!

Dennis kom hem för ca 30 min sedan. Har jobbat över på Öland och kommer nog bli rätt sena dagar resten av veckan. Mys att ha honom hemma nu!

Imorgon kommer vännerna Jenny och Alice! :) Ska bli skoj att ses! Hoppas på bra väder så man kan va ute lite =) Kram på er och ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah såå söt bild! Ni verkar ha haft en toppendag, härligt :)

kram på dig

2012-05-15 @ 22:49:17
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, va go han är ;)

Skönt att du har karln hemma igen :)

Puss

2012-05-16 @ 10:58:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback