Fira jobbarkompis!

Hallå!
Åh jag vet inte hur detta ska sluta! Om två timmar ska jag och Alexander hem till min arbetskamrat och fira henne. Två andra från jobbet ska också med.
Alexander är fortfarande febrig och inte alls speciellt glad. Nåja, får stanna en stund iaf och hoppas han håller humöret uppe där :)
Sen måste jag handla lite, måste passa på när jag ändå är inne i stan. Sen blir det bara att vara hemma. Så skönt med helg! Ha Dennis hemma lite :)

Ha det så bra så hörs vi nog ikväll! Kram

Fina Engman!

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

hihi jaaaa idag är det fredaaaag =) tjohoooo!



Puss o kram vänner o en härlig dag

2012-05-11 @ 09:43:18
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stackars lille gubben! ja men det blir nog kul för honom att komma ut lite =) Tror jag bara han mår bra av.. De blir ju liiiite rastlösa av att bara gå hemma nu för tiden :P

Pussa

2012-05-11 @ 10:29:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback