Uteservering och tandläkaren!


En suddig dagens på mig och söta Alexander sitter och checkar in menyn idag på Timeouts uteservering.

Ja nu sitter jag i soffan och slappar lite, ska snart ta mig ett städryck! Alexander ligger uppe i sin säng men har inte somnat.
Idag hade jag tid hos tandläkaren.. gick bra att laga mitt dumma hål. Innan tandläkaren mötte Alexander och jag upp Dennis för att äta på Timeout. Blev fläskfile och klyftpotatis med beasås/ rödvinsås till Alexander och mig och Dennis tog fläskfiléplanka.. gott gott och Alexander var duktig!

När vi var klara med detta körde vi mot Sälleryd och Trollskogen. Kommer bilder på det sen!
Nu ska jag sätta igång med lite städ! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Snygging!! Hot mama! ;D



Usch för tandis, men skönt att det är gjort nu

Så mysigt med middag på stan! Och speciellt nu som man kan äta ute! :D

Trollskogen?! Va rä det för roligt?! :D



Sv; Ja jag tycker också det känns rätt så bra ju, hoppas verkligen vi får åka med. :) De ska gå ut med vilka som åker med mellan den 25:e o den 31:a :)

Puss fina! <3

2012-05-22 @ 19:52:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad fin du är! Härligt med restaurangbesök, Alexander ser väldigt intresserad ut :)



PUSS!

2012-05-22 @ 23:05:23
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback