Fredag utan fredagsmys?

Hej på er!

Idag är det freeedag! Så härligt! Men jag är lite sur att de puttade bort Let´s Dance från mitt fredagsmys mot HOCKEY!! Fyy och göra så! :P De visade ju Let´s Dance igår istället, men jag jobbade så fick spela in det. Kollar på det nu faktiskt, men vet redan resultatet :P

Alexander ligger och sover, trött efter dagis.. han hade bara sovit en timme där. Ätit tacos hade han gjort och hittat på bus som vanligt. Han gör nog minst ett bus om dagen :P På måndag är det dags för Alexanders första utvecklingssamtal.. såå spännande! :)

När Dennis kommer hem ska vi in till Maxi och storhandla! Har en låång lista!
Ha en härlig fredag nu! Kram på er

Min fina farmor som inte finns längre ♥ Saknaden är så stor! Här är sista gången vi sågs och första/sista för Alexander.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja usch så trött man blir på all sport!!! =(=( Gillar Dennis att kolla på sånt? De gör ju Peter...

Pussa!!

2012-05-04 @ 22:12:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hoppas du fick en fin kväll trots hockeyn ;)



PUSS!!

2012-05-04 @ 22:28:55
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Spännande med utvecklingssamtal, kommer säkert bara höra massa fint om din sötis! :D



Sv; Allt gick åt helvete med op:n! Jag ska ringa dom nästa vecka o kräva att de gör om det. Man ser nästan ingen skillnad från innan, ser isf värre ut tycker jag :S

Gick det bra hos frissan idag?! :D

Ja bilder..ehm..jag som är värdelös på det ;) ska se om jag hittar nån där jag va korthårig ;P haha!

Pussss gullet!

2012-05-05 @ 13:57:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback