1-0 till mamma ;)

Hallå! Sitter och sminkar mig nu, ska snart iväg på kalas för min systerdotter Amanda som fyllt 10 =)
Det har varit full rulle heela dagen.. plock och städ, burit in bord och stolar (Dennis och hans pappa gjorde det).. sysselsatt Alexander, bakat och grejat...
Har bara tagit bilder med mobilen och har inte min mobilsladd här, så bilder får bli ikväll om det hinns med ;)

Nattningen igår gick över förväntan. Så stolt när Alexander somnade i sin nya säng ♥ Jag satt bredvid sängen tills han somnade och det tog ca 45 min efter att han druckit upp vällingen och innan jag vågat smyga ut ;) Tycker det gick bra :) Och inga tårar heller.
Inatt kom han över till vår säng och sov där till 6.30.. sen var det väl lite bus, lite slumrande.. och mer bus tills vi steg upp en timme senare. Lagom pigga ;)

Idag får jag även säga STORT grattis till min bästa vän Jenny som fyller år idag! Hipp hipp hurra!!! ♥

Jenny med sin Alice =)

Nu måste jag faktiskt sätta fart! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Vad myys

2012-11-24 @ 14:04:40
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt att han somnade i sin säng, jättefin var den verkligen!
kramar

2012-11-25 @ 22:57:08
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback