Julbord och sista jobbnatten

Hej kära vänner! Ååh vilken mysig kväll det blev igår! Var ju dags för det efterlängtade julbordet på Kristianopels Gästgiveri tillsammans med några av mina goa underbara arbetskamrater. Man skulle träffas oftare så här utanför jobbet ♥

Vid 17.30 körde jag hemifrån och hämtade upp 4 av mina jobbarkompisar och sen bar det av mot Kristianopel. Vi väntade in alla utanför och gick sedan in.. Blev bjudna på glögg och därefter var det till att hugga i de kalla rätterna ;)

Fanns hur mycket som helst att välja på och mycket i stort sätt allt var egen producerat. Så himla gott! Blev två omgångar kallt och en gång med varmrätt.. Mina favoriter var varmrökta laxen och köttbullarna, men  så klart var allt gott! :) Hemmagjort julgodis m.m.
 
Efter alla kände sig mätta och belåtna hade vi julklappsutdelning :) Var och en hade med sig en liten klapp :) Jag fick de fina skålarna i mitt paket! :) De ska jag äta mycket tomtegröt i jul ;)
Vill tacka alla goa jobbarkompisar för en oförglömlig kväll! ♥

Inatt är det dags... jag ska in och jobba min sista natt innan jag går på grav.ledigt och sen mammaledigt. Väldigt blandade känslor. Blir tårögd när jag tänker på det, Många jag inte kommer träffa på väldigt länge och det känns jobbigt! Men jag är väldigt glad att det blev ett så fint "avslut" igår då jag fick en sådan trevlig kväll ihop med några av mina jobbarkompisar! Kram på er!

Jag är redo att åka på julbord =)

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Klart det blir dubbla känslor när man ska vara hemma såpass länge. Vilka fina skålar du fick!
Kram

2012-11-30 @ 17:17:53
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Du verkar ju ha haft en superkväll, det är så mysigt med julbord :)
kramar!

2012-12-02 @ 20:27:45
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback