Julbord =)

Hej på er!
Ska strax hämta hem lillbus som varit på dagis några timmar.
Idag står dagen i julens tecken :) Har tagit fram julgardiner m.m. som ska sätta upp och på rätt plats i veckan.
Ikväll är en efterlängtad kväll.. ska ut och äta julbord på Kristianopels Gästgiveri med mina arbetskamrater! Mums! Och ska bli så trevligt och mysigt =) Jag ska hämta upp några av de ikväll vid 18-tiden och sen bär det av =)
Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån lite bara jag, utan mina grabbar! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilken härlig juldag och så mysigt med julbord! Hoppas det blir mysigt :)
kramar

2012-11-28 @ 12:39:31
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Åh vad gott med julbord, då önskar jag dig en supertrevlig kväll!
Kram

2012-11-28 @ 12:39:59
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback