Planering

Usch vad stressad jag känner mig. På söndag är det kalas och innan dess är det mycket som ska hinnas med. Vi ska måla klart hallen imorgon.. sen måste det torka och sen ska vi sätta upp hatthylla m.m. så folket har nånstans att hänga sina jackor ;)
Tapetsera får vi göra i framtiden.. nu gör vi bara det viktigaste..
Idag har jag fått endel gjort.. städat lite i köket, torkat av lister, rengjort ungnen m.m. torkat fönsterbrädor i vardagsrummet, putsat insidan av altandörren.. bakat daimsnittar har jag med gjort! Och tvättat en massa.. plockat undan massa prylar. Ja som sagt det finns att göra. Men det är ju inte kungen som ska komma :P fattar inte varför jag alltid ska va så noga.. tror inte min familj bryr sig precis :P
Men men ;) Jag är sån.. bara att inse! hhihi

Dennis har kopplat lite el idag, så vi får upp nån ytterbelysning vid entrén. Sen är det lister och sånt som ska på plats med.. iaf vid klinkersgolvet i hallen. Aja.. blir nog bra!

Imorgon ska jag ju till barnmorskan. Ska bli kul att se vad som hänt sen sist :) Vi ska väl prata lite om smärtlindring me.. usch!! Fy vad jag mår dåligt varje gång jag tänker på det.. får mer o mer ont i magen :( Men men..
 
Hoppas ni har haft en bra måndag.. känns som denna veckan kommer gå såå fort.. tror jag ska slå in lite presenter nu.. eller imorgon :P hihi får se! Puss o kram

Bilder från dagen.. mina att-göra-listor, nytvättade lammpläden som Alexander hade roligt åt.. han tyckte nog den såg ut som en dränkt katt (Engman).. men skrattade gott när han såg vad det var :P Riktig skitgöra.. rengöra ugnen.. baket (daimsnittar).. och jag och älsklingen fastnade på bild me ;)

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Så fina ni är på bilden. Hajade också till när jag såg pläden på instagram, innan jag läste funderade jag på varför du badat katten...

Glöm inte att vila mellan varven vännen!
Kram

2012-11-19 @ 22:47:14
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så fina ni är :) ta det lugnt gumman, du är ju trots allt gravid och som sagt, allt behöver inte se perfekt ut :)
kramar!

2012-11-20 @ 19:43:54
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Ta de lugnt gumman! Du hinner! Stressa inte nu... lite skit i nåt hörn är ju inte hela världen!!
Pussar

2012-11-20 @ 20:38:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Nican :)

Finns det någon chans att man kan få recept på dom där snittarna? ;)

2012-11-23 @ 18:51:31
URL: http://niiican.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback