Sista jobbhelgen!! :D

God kväll mina vänner!
Ååh Ikväll vill jag inget hellre än att va hemma hos mina älsklingar och fredagsmysa med dem ♥ Meeen ska nog gå bra.. är ju sista jobbhelgen på vääääldigt länge ;D ♥

Har haft en bra dag, men inte gjort så mkt.. när jag hämtade Alexander från dagis så fick vi fika där. Och sen åkte vi hem och sov ett par timmar :) När vi vaknade blev det ett skönt bubbelbad :) Sen kom Dennis hem och vi har lagat mat och så där.

Nu är det inte så länge kvar innan jag behöver köra till jobbet! Så får önska er en trevlig fredagskväll!!
Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Hoppas det går bra att jobba, men förstår att du hellre velat mysa med dina killar hemma.

Kram

2012-11-02 @ 23:32:01
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa

Härligt med sista jobbhelgen! Hoppas natten gick jättebra :)
kramar!

2012-11-05 @ 20:49:46
URL: http://lisasjostrom.blogspot.com

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback