Äntligen fredag! :)

Hej! :) Sitter och fredagsmyser nu :) Kollar på xFactor.. Dagen har sprungit iväg snabbt ändå.. Körde hem efter 7 nån gång.. somnade inte förrän efter halv 9.. hade ätit köttbullesmörgås och varm nyponsoppa, men bebisen höll låda i magen så jag kom inte till ro så snabbt :P Inte så lätt! Tror det är en lika aktiv och sprallig pojke som Alexander hihi :P Har varit väldigt spänd och haft lite ont i magen.. bebisen har det nog trångt för den trycker ut mot magen och så!

Vaknade halv 12 med kramp i ena vaden! Shit så ont det gör, hade nästan glömt :P Detta var första riktiga krampen denna graviditeten.. :P Kunde inte somna om sen, så plockade undan lite hemma. Sen hämtade jag Alexander från dagis vid halv 2... blev massa mys och så till Dennis kom hem.

Sen har vi handlat, lagat och ätit Fajitas, sen blev det bad för Alexander och en dusch för mig, innan nattningen fick Alexander va med och mysa med glass och lite godis.. Han har fått smaka julmust.. det älskade han ;) Han säger "tomtedicka" till det :) Tomtedricka alltså hihi :) Vi har även hyrt film, men hinner nog inte se denna ikväll.. Verkar rätt bra.. äventyrsfilm :)
 
Ha en härlig fredag! Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Låter som en fredagskväll i min smak! =)

2012-10-19 @ 21:39:19
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

En perfekt fredag låter det som tycker jag! Skönt att du är ledig lite nu så magen och du får vila ordentligt!

Kram

2012-10-19 @ 22:02:40
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilken härlig mysfredag! :) Usch, kramp i vaden är ju hemskt, det hade jag jätteofta på slutet med Alexander :) kramar

2012-10-22 @ 20:11:16
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback