En höstlig utedag :)

Hej på er! Igår kväll kunde inte Alexander somna.. så han fick vara med oss och fredagsmysa ♥ Han somnade tillslut i min famn i soffan.. sååå mysigt, händer på tok för sällan! Han somnar ju alltid himla lätt annars i sin säng.. men han var så ledsen så då fick han vara med oss ♥

Idag har vi haft en riktig heldag ute! Gick ut direkt efter frukost (åkte och handlade och lite så först bara).. och så var Alexander ute till 12.30 och sov sen ef.m vila rätt länge. När han vaknade blev det middag och sen var vi ute enda till läggdags.

Vi har gjort allt möjligt, fortsatt att räfsa löv, gett lammen en hel skottkärra med äpplen, tömt 2 överfulla stora skottkärror med löv, och så har vi fixat lite med huset.. satt dit bräder m.m. på huset där det saknats efter all bygge, klippt gräset och tagit in utemöbler m.m. Fullt upp minst sagt.. men såå skönt att få en del gjort! :)

Och det är en bra liten hjälpreda vi har! Han älskar verkligen att vara ute och hjälpa till ♥

På kvällen längtade jag verkligen in.. foglossningen var hemsk trots att jag använt mitt bälte :(
Hade så ont så jag knappt kunde gå tillslut. Efter vila och en varmdusch känns det iaf bättre nu!

K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så skönt med en utedag! Vi var också ute i mina föräldrars trädgård igår och oj så jag saknar att bara kunna gå ut...
Jättefina bilder!
kram

2012-10-07 @ 14:30:45
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Skönt med lite fredagsmys! Ja va glad man är över att man har eget hus med tomt nu när man har barn... tänk va jobbigt om man hade bott mitt inne i en stad me massa asfalt bara... Lite bortskämda me de är vi nog =)=)
Pusspuss

2012-10-08 @ 19:39:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback