Lite slapp :)

Hejsan! Sitter nu och slappar i soffan medan Alexander vilar. Ska snart sminka mig så jag är redo och klar när vi ska åka in till stan. Alexanders farmor o farfar hämtar upp oss och sen ska vi åka in till faster Jonna och hon ska klippa svärfar och Alexander..
Dennis är på Öland och jobbar idag, så han hinner nog inte följa med.

Nu ska jag ta mig en frukt.. blodsockret har varit lite hopplöst nu.. varit högre än vad det brukar.. och antar att det är efter kanelbullarna jag åt i söndags.. Imorgon ska jag ringa till min diabetessköterska och berätta hur jag legat senaste 2 veckorna..

Usch jag är såå sötsugen och kaksugen.. det är det enda jag tänker på nu typ.. godis och kakor, småkakor, muffins och jaa.. allt sånt! Så lite jobbigt!

Dagens kula.. :) hihi
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Fy vad jobbigt att vara sååå sugen på allt "förbjudet". Sån stor fin mage du fått nu!

Kram

2012-10-16 @ 15:39:25
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & Lowa ♥

hihi du är så fin i magen!
Önska jag kunde få fota dig med din lilla kula=)

jobbigt att ständigt va sugen på något ;P
men så är det att vara gravid! hihi
jag är ständigt sugen på något trots att jag inte är gravid haha ;P

Puss puss <3

2012-10-16 @ 20:16:53
URL: http://angelicasandberg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Fina "kulan" :)
Usch, så jobbigt att ständigt vara sugen på det man inte får.. Min mamma och min bror har båda två diabetes, så jag vet ju hur dom har det :/
Hoppas sköterskan kommer med lugnande svar iaf :)

Puss!

2012-10-16 @ 20:58:21
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Jobbigt att hela tiden behöva ha koll och inte få äta vad man är sugen på :( Martin har diabetes så vet hur det är!
kramar

2012-10-17 @ 19:51:55
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback