Man tröttnar aldrig på shopping!

Hej! Hihi nä trots att vi tillbringade många timmar på Ullared igår, så blev det en shoppingtur även idag.. fast i Kalmar :) På Modehuset var det 3 års jubileum visst och vi smaskade på jättegod prinsesstårta där! :) Hittade mig ett par höstboots, la undan en vinterjacka som jag ska fundera lite på och så köpte jag mig ett nytt objektiv! Det hände ju en olycka i veckan så mitt gamla gick sönder.. Fick iaf bli ett likadant ;)
Nu ska vi om en stund bege oss hem till min storasyster Annika som fyller år idag <3 Stort grattis! Vi ska fira både henne och hennes bonusson Phille... och även hennes donusdotter som fyllde i somras (blir lite i efterskott där om man säger så)... Trevligt ska det bli iaf!

Nu ska jag fixa till mig! Massa kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Jätte snygga boots och skönt att ha kameran komplett igen.
Låter som ni haft en trevlig lördag!

Kram

2012-10-27 @ 22:34:47
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Supersnygga skor :)
kramar gumman!

2012-10-29 @ 21:15:01
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback