Mysdag med lilla sjuklingen :)

Hej på er! :) Här vaknade vi pigga vid halv 8.. men låg och drog oss nästan en halvtimme. Alexander skulle varit på dagis idag, men igår hade han feber när jag hämtade hem honom. Han hade varit mycket ledsen hela dagen och frågat efter mamma och pappa. Det är en förkylning han har åkt på med hosta och så.. men hoppas han blir bättre.. hade lite feber innan när jag kollade innan, men hoppas den är på väg ner :)

Så idag är vi hemma och myser, avbokade sjukgymnastiken.. annars hade jag inget annat inbokat idag :) Och inte imorgon heller!  I slutet av veckan och helgen är det möte och jobb som gäller. Inte många nätter kvar nu!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

stackars lilla Alexander, han får krya på sig!
Ja de är svårt de där med magar, ja får gissa lite längre fram. tror jag gissade i början på dig? minns int eom jag sa pojke eller flicka då:)

2012-10-30 @ 12:28:52
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Stackars liten, hoppas det går över fort så han inte behöver vara hemma länge :) trevlig tisdag!
kramar

2012-10-30 @ 20:03:10
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Skönt att kunna vara hemma och mysa, hoppas förkylning och hosta försvinner snabbt!

Kram

2012-11-01 @ 07:24:54
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback