Piggare :)


Idag är min älskade son äntligen piggare! Han har inte fått tillbaka sin aptit riktigt.. men det kommer nog snart. Han får lite läsk och sånt, så han får lite energi :) Känns så skönt att han är på bättringsväg nu :) Och vad det ser ut så har både Dennis och jag klarat oss! Skönt det! Så i natt blir det jobb för min del.. ska bli kul, varit borta 10 nätter nu i och med min långledighet på 9 nätter och igår fick jag vabba.
Idag är det en riktig höstdag ute.. regnet öser ner, men det gör mig inte så mycket :) Är inne i vårt härligt uppvärmda hus, tände ljus till frukosten och åt en riktig lyxfrukost med äggsmörgås :)
Dennis är iväg och besiktar sin bil och Alexander och jag kollar på Pippi nu.. Ska vila lite sen så man orkar med jobbnatten och så får man hoppas det har regnat över tills jag ska iväg ikväll hihi :)

Kram på er! Och trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Jag tror Elliot är för liten för ståbräda när syskon kommer. Speciellt då vi bor som vi gör och inte har bilen runt husknuten. Blir ofta heldagar i stan när vi åker in för ärenden och han kommer nog inte orka gå/stå så mkt. Speciellt eftersom vi ofta är iväg över hans vila med. Så syskonvagn är nog ett måste här, tror jag. Så svårt att veta!

Så skönt att han är bättre! Har ju följt er på instagram och tyckt så synd om honom/er. Magsjuka måste vara det värsta värsta!

2012-10-13 @ 12:34:22
URL: http://hannaz.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Härligt att han är bättre! Håller tummarna för att det fortsätter så också :) Hoppas jobbnatten går bra :)
kram gumman!

2012-10-13 @ 19:39:13
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Härligt att han verkar vara på bättringsvägen! Hoppas verkligen ni klarar er och att jobbnatten går bra.

Kram

2012-10-13 @ 21:14:39
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback