Tisdag

Hej på er!  Idag har varit en skön dag tycker jag. Har plockat och donat i min egna takt :) Men fått endel gjort ändå tycker jag! Putsat insidan av köksfönstret och dammat av där och så massa andra vardagliga sysslor, tvätt och sånt. Alexander har roat sig med sina leksaker och kollat på "mimmi" i Lönneberga :)

Efter att ha varit inne hela dagen, så tog vi på oss och gick ut när pappan i huset kom hem. Vi plockade ner vår stora studsmatta. Den har gjort sitt för detta året. Alexander har varit rätt rädd och ledsen idag.. varit mkt flygplan som flygit förbi idag och han är rädd för det, trots att jag säger att det inte är nån fara. Det är som att köra bil fast uppe i luften hehe.. fast han börjar ändå gråta varje gång och vill upp i famnen ♥ Lilla hjärtat, inte lätt att va liten!
 
Här kommer några instagrambilder från dagen (imm0rtelle1985) heter jag.. med en nolla och inte ett O :P
Vill sända en liten tanke till min mamma som fått åka in till sjukhuset ikväll ♥ Pratade med henne innan idag och sa att hon inte ska vara så envis som hon är. Hoppas hon får bra hjälp nu, så hon mår bättre snart ♥
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Jannike

Låter som ni haft en skön dag och du gör helt rätt i som tar det lugnt:-)

Inget kul att din mamma fått åka till sjukhuset. Aldrig kul när ens föräldrar är dåliga. Hoppas hon piggar på sig.
Kram

2012-10-09 @ 21:52:42
URL: http://jamaluei.blogspot.com

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback