Badat i simhallen och C vitamin

 
Hej på er! Vilken mysig fredagskväll vi har haft :) Dennis kom hem strax efter 16 och då hade jag middagen klar.. blev lövbiff med vitlökssmör, kroketter, beasås mm.. Efter maten satte vi oss i bilen mot badhuset! :)

Att Alexander blev lycklig!! Han skrattade, sprattlade och tjoade som aldrig förr!
Och när han fick syn på alla plastleksaker... traktorer bl.a. så blev han helt till sig... fafas, fafas, fafas och fick så stora ögon! Så kul att se honom bli så nöjd. Han åkte den lilla rutschbanan och hoppade från kanten och ut till oss :) Så man kan säga att han var mer än nöjd :)

Själv så simmade jag 4 längder bara. Kände att det fick räcka. Gjorde lite ont så jag vet inte om jag gjorde fel. Och så hade jag huvudvärk med och den sitter i än, även om den inte är lika påtaglig.

Efter badet köpte vi lite gott till fredagsmyset. Och jag bunkrade upp med lite färsk frukt. Tänkte att lite C-vitamin skulle hjälpa mot huvudet och lite har det allt gjort :) Okej lite choklad med ;)
Ha en härlig kväll!

K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Låter som en riktigt lyckad fredag! Finns inget bättre än att se sina barn hoppa av lycka!

Kram

2012-09-14 @ 23:07:15
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilken mysig fredag :) Så härligt med simhallen och kul att Alexander gillade det!
Kramar till dig!

2012-09-15 @ 14:17:33
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Så roligt att bada hela famljen!! :D Puss

2012-09-15 @ 21:30:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback