Fredag igen!

Hej på er! Fredag idag igen ;) Känns som det jämt är fredag! Detta är iofs min jobbhelg. Har varit mycket denna veckan, tråkigt besked och fasligt farande hit och dit. Igår var vi ju hos bästa vännerna som bor några mil ifrån oss, men torsdagen kunde verkligen inte bli bättre :)
Så suget att jobba i helgen är väl si så där, men vet att det kommer kännas bättre när man är på plats. Är sjukskriven på söndagen, så jobbar iaf bara fre och lördag..
 
Det här med sockret funkar bra än så länge, har inte fått nåt sug efter godis och sånt direkt. Äter ju inte så mycket sånt egentligen.. inga mängder iaf.. men kan få mina sockersug, men nu är det ju helt slut med det. Sticker mig innan varje måltid och två timmar efter och det har legat bra. Det blir jobbigt att veta vad man ska äta på natten när man jobbar.. och sen sover man ju bort dagen.. så kanske blir svårt att hålla sockret bra då.. återstår att se.
Har fått tid till min bm nästa vecka.. ska lämna blodprov inför läkarbesök och så kommer jag ju få träffa diabetessköterska och dietist snart med.
 
Jag hämtade min bus från dagis för snart en timme sen. Och när han hörde mig och fick syn på mig så ropade han "mamma, mamma, mamma!" och sprang till mig och kramade mig! Lilla hjärtat! Känns så underbart! ♥
 
Ha en mysig fredag! Hinner nog inte med mer inlägg idag!

K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så fin bild på er :) du kommer säkert fixa det galant, håller tummarna för dig :)
kram gumman!

2012-09-21 @ 13:01:30
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Vilken fin bild! Kommer säkert gå utmärkt med sockret! ;)

2012-09-21 @ 13:29:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Hoppas det går bra att jobba!
Så mysigt med de där goa kramarna man får!

Kram

2012-09-21 @ 13:33:35
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Pauline

Visst är det underbart med kärleken de visar! <3
Gäller att passa på att njuta av dem för om några år lär det ju inte visas lika mycket :P
Hoppas att du lyckas hitta nån balans!
Puss

2012-09-25 @ 14:57:43
Postat av: fian- mamma till Alex

O denna bilden. Löööve <3

2012-09-25 @ 22:43:08
URL: http://fianandersson.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback