Höstligt!


Hej på er! Vilken höstlig dag det är idag, blåser halv storm tycker jag. Men regnet verkar hålla sig undan, istället så kikar faktiskt solen fram mellan molnen.
Alexander är nyss hemkommen från dagis. Han har varit där sen halv 7.. Jag har bara sovit och sovit.. vaknade vid 10, sen låg jag pall i sängen tills jag tvingade mig upp vid 11.
Känner mig inte på topp, tung i huvudet och lite snorig.. så kanske är förkylning på gång. Alexander är med lite snorig. Nu sover han och jag ska nog gå upp och lägga mig jag också faktiskt.
 
Sen måste det städas lite, kommer nån imorgon som ska besikta huset från olika grejer.. husbock och sånt.
Vi hörs kanske ikväll.. annars imorgon :)

Förresten, nu är det mindre än en vecka kvar till RUL och igårkväll kände jag lite rörelser i magen igen :) Har än så länge bara kännt på kvällen.. så kanske en kvällsbebis vi får!
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysigt med lite rörelser! <3
Undrar så vem det e därinne :D
Puss

2012-09-05 @ 13:06:02
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Här har det också varit höstigt idag, jätteblåsigt.. Hoppas ni slipper bli sjuka :)
Så mysigt med bebisrörelser :)
kramar

2012-09-05 @ 20:27:31
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Ja idag har det verkligen varit en höstdag. Men skönt i luften.
Har ni oxå blivit sjuka, stackare. Alex har ingen feber längre. Så hoppas han känner sej piggare o kan gå till dagis på fredag igen. Mycket förkylningar som går nu. Massa krya på puss o kramar till er. När ni känner er pigga igen så får vi boka in en dag att ses =) Nu jädrar är det på tiden hihi ;-)

Ps: Jättefin höstbild

2012-09-05 @ 22:01:56
URL: http://fianandersson.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback