Kalas

Hej på er! Här är det fortfarande sjukt :/ Men jag ska jobba iaf.. får kämpa igenom natten. Jag fick sovmorgon idag.. och blev helt paff när jag vaknade kl.12 :O ska sova sen ikväll igen. Dennis är också sjuk och fick hoppa fotbollsmatchen idag. Sen är vi bjudna på mat hos svärföräldrarna.. kan välja på kyckling och nåt... eller rotmos och fläsklägg typ.. ska bli gott! Och skönt att slippa laga mat även idag! :)

Igår var vi ju på kalas! Blev lite stressigt när det visade sig börja kl.15 och inte 16 som vi fått info om :P Men vi dök upp så fort vi kunde. Var ett trevligt kalas med massa godsaker :) här är lite halvtaskiga mobilbilder då jag glömde kameran hemma i all stress! :P
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Mysigt med kalas :) Hoppas natten går bra och att du mår bättre snart! Kramar till dig :)

2012-09-16 @ 21:19:08
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Frun

Ser ut att ha varit en bra dag trots krasslighet :-) Hoppas bättre idag? Kram

2012-09-17 @ 12:32:35
URL: http://frunsblogg.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback