Nya skor!

Det blev ett par nya skor idag! Var på 3 ställen innan, fjärde stället hade de ett bord med skor som det var halva reapriset på. Jag brukar ju aldrig ha turen att hitta nåt på rea.. men tro det eller ej, fanns ett par i min storlek som jag gillade. Sitter kanon på foten! Helnöjd! Priset 999:- och jag betalade 300:- för dem! Glad! Nu ska det nog va lättare att jobba och så :)

Jag har tom träningsvärk från inatt.. Var heelt slut i benen/fötterna på morgonen :P
 
Ikväll har jag myskväll själv. Dennis är ute i garaget och grejar med sin bil. Har mumsat i mig Ben & Jerry´s glass och så känner jag mysiga sparkar/rörelser i magen ikväll! Underbart.. har ju varit lite snålt med det annars, men ikväll har jag kännt massor.. tror den har hicka med ;)

Snart ska jag upp och sova! Hoppas ni har en mysig kväll!!

K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men åh vad mysigt med små sparkar <<3
Skönt med nya skor, viktigt att fossingarna får lite kärlek också :)

Puss!!

2012-09-12 @ 22:06:44
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback