Promenad i härliga vädret!


Hej på er! Passar på med ett blogginlägg till nu när prinsen sover! Efter den goda frukosten ovan (Alexander åt yoggi med banan, vindruvor och mussli), så begav vi oss ut.. märke med en gång att jag tagit på oss förmycket kläder, så jackorna åkte av! Helt underbart väder!
Vi tog med oss en liten burk om vi skulle hitta björnbär och lite hittade vi, inte så mkt dock.. Vi gick förbi Alexanders farmor o farfar.. och farfar var hemma.. så där stannade vi en liten stund innan vi fortsatte.
Sen var jag helt slut! Var jobbigt att gå hem sen :P Men nu vilar jag och funderar på om jag orkar laga kalops idag eller ej :P Tar ju sin lilla stund.. Tycker tiden gått fort än så länge idag! Imorgon är det RUL, kl.7.30.. så tidig tid, men gör mig inget :D
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Carin

vilken fin blogg =)

2012-09-10 @ 20:39:32
URL: http://www.carinshjartan.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Ja igår var det verkligen härligt väder, det är det idag med hos oss :)
kramar

2012-09-11 @ 11:06:22
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback