Vardagsprat

Hejsan! Då har jag vaknat efter nattens jobb.. blev väckt av hunden för 1,5 h sen.. men gör inte så mycket, ska ju inte jobba i natt. Natten gick bra, men jag var väldigt trött i kroppen. Ryggen och benen och hade ont i fötterna efter skorna. Måste verkligen köpa nya gympaskor.. dessa klämde och hade sig så jag blev tokig ;)
Så det ska jag minsann se om jag hinner med innan nästa jobbnatt.. köpa nya skor hihi..kanske tom idag :)
 
Alexander hade varit jätteledsen imorse när Dennis lämnade honom på dagis, ville inte släppa honom och grät massor när han släppte ner honom ♥ Min lilla älskling, jag ska snart hämta hem honom! Men har nog gått bra resten av dagen, för de har ju inte ringt.
 
Annars händer det inte så mycket idag, blir att laga mat och så.. 
Imorgon ska jag till sjukgymnasten! Ska bli intressant hur de tänkt hjälpa mig. Nä, nu ska jag göra mig iordning!

Bild från några dagar sen
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Viktigt med rejäla skor!

Aldrig förstått att jag har så pass stor vridning, bara trott att ryggen är otränad när jag haft ont! Så blir skönt med lite hjälp att bygga upp ryggen på rätt sätt!
Konstigt att det är så olika i olika landsting, eller vad det beror på, här får man köpa, men till lite reducerat pris... Nu är det fixat så får vi hoppas att det hjälper! Som det är nu har jag mer eller mindre ont hela tiden..
Lycka till hos sjukgymnasten! ;)

2012-09-12 @ 20:20:02
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Nina Bergquist

jätte fin bild

2012-09-12 @ 21:33:22
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Såg minsann att du hittade skor, så bra för man måste ju ha ordentligt :)
Jobbigt att han varit så ledsen men vad skönt att det hade gått bra resten av dagen :)
kramar!

2012-09-12 @ 21:44:58
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback