Härligt :)

Hej! Fy vilken natt! Somnade halv 3.. alla de andra sov, men jag låg bara sömnlös o grubblade. Klockan 8 vaknade barnen.. så då steg vi upp. Istället för att äta frukost med en gång så tog vi en helt underbart härlig morgonpromenad. Solen värmde, fåglarna kvittrade och det blåste knappt! Ååh vad mys! Vi gick till barnens farmor o farfar. Stannade en stund och jag tog mig en mugg kaffe ;) Jag som aldrig dricker kaffe hihi.. När vi kom hem åt vi frukost och nu ska vi se om Alexander kommer till ro och sova en stund.. i eftermiddag kommer med bli massa bus och skoj! :D Kram på er

Lillan fick sitta upp i vagnen på hemvägen.. men hon somnade som vanligt när hon åker vagn hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Usch, så jobbigt det är när man inte kan sova.. Hoppas du får en bättre natt inatt <3

Puss!

2013-04-14 @ 22:23:40
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Inte kul att inte kunna sova :( men så härligt med morgonpromenad i det fina vädret! :)
Kramar

2013-04-16 @ 19:52:58
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback