Barngarderob ♥

Då var barnens garderob i stort sätt klar, lite justering av elen bara. Bra att ha massa små ledspotar där i, så man verkligen ser vad man ska ha :)
Jag känner mig himla nöjd.. det är såå mycket plats. Jag har två byrås med lite kläder i än.. men nu ser man även vad som finns där i..

På dörren finns plats för Ellies hårband och Alexanders fluga & slips.. I förvaringsburkarna har jag just nu mössor i nån och strumpbyxor.
Jag ska skaffa två korgar eller liknande där jag kan ha lite strumpor och sånt.
Alexanders dagisväska fick en plats och även lite vinterskor/stövlar som inte används än.

Himla skönt att kunna ha Ellies klänningar upphängda, och med de sötaste rosa galgarna :)

Så ja jag är himla nöjd faktiskt.. Först funderade jag på att måla där i.. men jag hoppade det.. är rätt ljust och fräscht där inne ändå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men åh så fint! Och vilken ordning och reda du kan ha nu på alla lkäder. Så kul !! :)
Kram

2013-08-31 @ 21:42:43
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Så fint och vad bra med så mycket plats! Avis ;)
kramar

2013-09-03 @ 11:28:52
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback