Elliebelliebus och jag


Hej! Idag har jag och lillfia haft en mysdag bara vi.. Storebrorsan har haft en rolig dag på dagis och ville knappt följa med pappa hem när han blev hämtad :)
Efter frukost gick vi ut, Ellie var vaken en stund, men somnade rätt snart i vagnen. Jag förberedde och grävde upp där jag ska plantera lite Alunrot som jag ska få av min mamma imorgon. Fixade och vattnade lite.

Inne har jag fixat med lite vardagssysslor och har gått igenom lite av alla kläder som är urvuxna. Någon som är intresserad att köpa? Finns allt möjligt från 56-86 i stort sätt... vinter overaller m.m. Hör av er här eller på min mail i så fall.. har till pojkar 56-86 och flickor 56-62 :)
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Mysigt med en tjejdag, perfekt att få lite gjort med ju :) vad kul att han trivs så bra på dagis!
Kram

2013-08-15 @ 18:54:00
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback