Mamma!


Min fina dagis kille idag ♥ Senaste dagarna har han sagt att han inte vill vara på dagis. Jag vet inte varför... men när han kommit dit så springer han ändå in och börjar leka med en gång..
Han är väldigt mammig och på dagis pratar han mycket om mamma och pappa nu. Lille gubben..

Nu ska pappan i huset vara ledig i 10 dagar... så nästa vecka blir det inget dagis.. Han kan behöva lite extra semester.. mycket som händer för honom nu ju ♥ Lille gubben!

Imorgon får vi se vad som hittas på. Dennis är ju ledig. På kvällen ska jag iaf. iväg och jag hoppas verkligen att Ellie kommer va mer lättsövd än vad hon varit ikväll. Hon var nog väldigt övertrött ikväll, för det är många timmar sedan hon sov.. Ikväll har vi ju kunnat hjälpas åt, men imorgon får Dennis fixa det själv.

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Skönt med lite ledigt, det behövs ibland :)
kramar

2013-08-25 @ 12:39:09
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback