Älskade dotter


För ett år och 4 dagar sedan :)

Då var jag gravid i v.34 och inte visste jag att det var just underbara Ellie som låg där i min mage :)
Idag är hon 10 månader och 2 veckor gammal. Vår lilla snäcka! Och vad hon lär sig! Jag tror hon har varit/är i en utvecklingsfas.. hon har varit lite extra känsligt och sovit sämre..
Men bara de senaste dagarna har hon gjort jättemycket nya saker! <3

Hon har börjat släppa taget och stå alldeles själv utan att hålla i sig, hon är snabb som en vässla.. går runt och håller i sig i möbler/saker, kryper ofta med bestämda snabba krypsteg och reser sig så fort hon får tag på nåt som kan hjälpa henne upp. Hon smaskar när hon ser en clementin ;) Hennes favoritfrukt!
När man frågar "Ellie, var är lampan?".. Då kollar hon sig runt om kring efter en lampa, pekar och säger "Dää!" Och hon har även börjat säga "BA!" som jag tror är hennes ord för "lampa".. Hon pussar gärna på sig själv när hon ser sig i spegeln.. himla söt flicka ju ;) <3
Hon älskar smörgås med leverpastej! Hennes hår växer på och jag har tom kunnat sätta upp en liten minitofs ;)

Min lilla söthöna, tänk att det var just du där i min mage.. min älskade dotter!
Ett bildkollage med blandade bilder från dessa fina månader vi haft vår dotter hos oss!

Kommentarer
Postat av: syster

Sötnos <3

2013-12-20 @ 22:08:56

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback