Luciafirande

Hej på er! I morse var vi bjudna på luciafirande på dagis. Åh vad söta och duktiga de var! :) Det var ett litet luciatåg, några var tyvärr sjuka och förut var ju alltid skolan med, men den lades ju ner. Men det blev ju såklart jättefint ändå :)
De sjöng några låtar och därefter fikade vi på lussekatter, pepparkakor m.m. :) Så gottigt!
Ellie somnade gott sen när vi kom hem. Hon lekte massor och fick även träffa lille Grim :) De ska skolas in ungefär samtidigt och det skiljer bara några dagar mellan sötnosarna. Grims storasyster smider riktiga framtidsplaner ;) Vid halv tolv åkte Ellie och jag tillbaka för att hämta hem Alexander. Då satt alla barnen och kollade på julkalendern :) Så då passade jag på att dricka kaffe o babbla med fröknarna.
Min glada söta tomtenisse!

Min tomtenissa med sötaste tomtenissen Grim :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: biggeros

Men, så söta de är dina tomtebarn=) Trevlig kväll😊

2013-12-12 @ 21:33:13
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback