Moster Annika på besök :)


Idag ringde kära moster Annika och ville träffa sina syskonbarn. Vi fikade och snackade en stund. Sen tog syrran med sig mina barn på promenad och under tiden tog jag mig en skön dusch. På 30 minuter hann jag duscha, raka mig, smörja in mig, sminka till mig och föna håret! :) Hade tagit betydligt längre tid med barnen hemma.. så det var riktigt skönt ;)
 
Bild Annika tagit från deras promenad när Ellie somnat gott i vagnen :)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Alexander och jag steg upp halv 8. Dennis och Ellie sov till kl.10 då jag väckte de när jag dukat fram frukosten. Dennis har även satt ditt golvlisterna i vardagsrum och hall! Äntligen :D Ser ovanligt och fiiint ut :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: biggeros

Man uppskattar verkligen egentid när man har småbarn, kram =)

2013-12-28 @ 10:09:36
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback