Shopping


God kväll på er! Sitter och zappar mellan Äntligen Hemma och Nobelgalan nu.. Ikväll är jag trött efter en rolig dag. I morse lämnade jag Alexander hos sin faster Jonna. Ellie och jag åkte sedan vidare till stan.
Där mötte vi upp Jenny, för några timmars shopping och lunchande..
Jag vet inte när jag gjorde nåt sånt senast.. så det var verkligen såå skönt!
Handlade endel.. men inte riktigt det jag skulle.. topp, tröja till mig själv, tröja till Alexander, tröja, strumpbyxor och strumpor till Ellie. Men inte så mkt julklappar..

När jag var i stan så ringde även min chef med glädjande besked.. I höstas så la de ner en nattpatrull och det gjorde att jag drabbades. Men nu har jag fått veta att det ordnar sig. Så himla skönt. Den 1 mars börjar jag jobba igen. Kram på er

Kommentarer
Postat av: biggeros

Härligt med sådana besked, Hanna!! =) Är det inte så när man har bestämt sig för att handla vissa saker,så kommer man hem med andra grejer. Trevlig kväll,kram

2013-12-11 @ 20:49:17
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback