Dagen och shopping!

Hej på er! Dennis kom hem tidigare idag.. så himla skönt! :) Jag passade på att duscha medan han kunde ha koll på Alexander-bus :) Efter vi var klara så åkte vi först in till stan och Hemmakväll och köpte godis. Därefter en tur till Amiralen och de olika butikerna.. köpte lite på Lindex till barnen.. hihi känns konstigt att säga "barnen" ;)
Utöver det på bild fick Alexander en keps och nya fodrade Tretorn stövlar.

Vi åkte sen till Mc Donald´s och åt.. Och därefter tvättade Dennis av bilen. Nu blir det tv-mys framför Postkodmiljonären, Gladiatorerna och Farmen... Kram kram

På Mc Donald´s :)

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Så fint du har shoppat!! Ja, det är verkligen jättekonstigt att säga barnen i början :)

Ha en fin kväll vännen!

Puss!

2013-02-01 @ 20:30:01
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Fröken M - Vinn en Mix & Go Smoothie Mixer

Fina kläder !! Vi ska ner på stan en stund idag, men här är det MIN garderob som behöver ett lyft !
Viggo däremot har så mycke kläder att vi skulle kunna låta bli att tvätta i en månad !?
Varför är det alltid så ;)
Trevlig helg !

2013-02-02 @ 08:49:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hej gumman! Hinner bara kika in här en snabbis mellan all packning.. Så fina kläder, de gröna har jag kollat på på Lindex flera gånger - älskar färgen!
Imorgon åker vi och sen har jag förmodligen inget internet på hela veckan så det kommer bli tomt på kommentarer från mig. Verkligen LYCKA TILL om bebis vill komma ut den här veckan, ska bli jättespännande att se om han/hon är här när jag är tillbaka igen :)
Ha en superbra vecka!
KRAMAR!

2013-02-02 @ 13:28:11
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Vad skönt att han kunde komma hem tidigare!
Var med på amiralen igår o de gröna kläderna fast i blått ville jag köpa till Max men 68 som de går upp till börjar bli lite för litet nu så känns lite dumt att lägga pengar på det :-P
Hihi ja det känns lite konstigt att säga barnen :-)
Skönt att slippa stå med matlagning! :-)
Puss

2013-02-02 @ 22:29:59

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback