Dagen och veckans bvc besök!


Hejsan! Hoppas allt är bra med er! Här flyter dagarna på. Idag har vi varit på bvc och vägt Ellie. Hon väger 4300g nu och är fortfarande 52 cm lång. Vi har handlat lite, städat lite.. jag har bakat chokladmuffins och så gjorde vi hemmagjord pizza till lunch.
Alexander har åkt traktor och hjälpt farfar att skotta och sen har Dennis o Alexander tagit in ved till pannrummet.

Sen kommer min bästa vän Pauline hit och träffar Ellie för första gången :D Ska bli roligt!! Annars ska jag mest försöka hålla Alexander vaken till sovedags.. imorgon ska han till dagis. Vi har ändrat tider nu, så nu ska han gå heldag varje onsdag och sen fredag ef.m.. tror det kommer bli bra för oss alla :) Nu är det ju två veckor sedan han var på dagis sist, så kommer bli skoj för honom! Tänk att Ellie blir två veckor imorgon! Helt sinnes..! ♥
Imorgon kommer vi nog med i tidningen också :D Spännande! Jag är inne o kikar ofta på fotografens hemsida med hopp att få se bilden innan, hoppas den blev bra! :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Veckorna rusar verkligen fram!
OCh hon är ju så otroligt söt lilla Ellie <3
Kram

2013-02-19 @ 19:38:37
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vad skönt att hon går upp så bra i vikt!
Hon är underbart söt vännen <3

Puss!

2013-02-19 @ 20:18:49
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Jenny

Lilla pian! Så gott det lät med muffins :D längesen jag bakade de nu!
Puss

2013-02-27 @ 21:26:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback