Egentid :)

God förmiddag på er!
Idag skiner solen lite här hemma emellanåt bakom den tjocka vita himlen. Härligt! Jag var riktigt trött när klockan ringde, eller Alexander vaknade lite före och stökade runt i rummet ;)
Om en timme ska han lämnas på dagis och vara där till kl.16 då Dennis hämtar honom. Skönaste dagen för mig, för efter klockan 11 har jag absolut ingen tid att passa och kan då göra precis vad jag vill...
Antingen vara hemma fredagsstäda o ta det lugnt, eller som idag.. in till stan och ta en lunch med en god vän :)

Får se om det blir nån shopping med.. behöver köpa lite nya mjuka trosor att ha med till BB, så kanske jag hittar nåt till bebis o Alexander med :)
Ikväll blir det fredagsmys. Känns som det varit fredag i flera veckor nu :P Ha en bra dag så hörs vi nog ikväll :)Kram kram

Puss puss pappa!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Här hemma har både jag och ungarna nedräkning tills onsdag då dom börja hos sin dagmamma efter jullovet igen ;)

Hoppas att du haft en lugn och skön dag nu!!
Kram

2013-01-04 @ 15:45:37
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så skönt med lite egentid, det behöver man verkligen ibland!
kramkram

2013-01-04 @ 21:38:36
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback